2022-12-08 16:15 || 1.0.0
  • Szolgáltatásaink
  • Árlista
  • Kedvezmények
  • Magunkról
  • Kapcsolat
  • Karrier
  • Telefon: (+36) 1 489-52-00 | E-mail: info@bhc.hu

    Magánegészségügyi szolgáltatás - kompromisszumok nélkül

    Jelen cikk 2022.02.21. előtt készült.

    Utolsó módosítás dátuma: 2022-07-11

    Napjainkban - az állami egészségüggyel szembeni bizonytalanság, a magán szolgáltatások árainak kedvező alakulása, valamint az egészségtudatos magatartás térhódításának következtében - a magánpáciensek és a vállalatok részéről egyaránt növekvő kereslet mutatkozik a magánegészségügyi szolgáltatások iránt. Egyre több cégvezető ismeri fel a béren kívüli juttatások jelentőségét, különös tekintettel az egészségügyi ellátásra. A megfelelő magánegészségügyi szolgáltató kiválasztása komoly üzleti döntést követel, az intézmények közül azonban - előzetes információk hiányában - meglehetősen nehéz választani. Az ügyfelek gyakran elsősorban az árak alapján döntenek, és nem veszik figyelembe, hogy ezért milyen minőségű és színvonalú szolgáltatást kapnak.

    A Budai Egészségközpont összeállított egy olyan szempontrendszert, amely segítséget nyújt a megfelelő magánegészségügyi szolgáltató kiválasztásában.

    A magánegészségügyi szolgáltató kiválasztásának legfontosabb szempontjai

    • Megbízható szakmai és technológiai háttér
    • Ügyfélszempontú szolgáltatási kultúra
    • Komplex informatikai és ügyfélkezelési rendszer
    • Standardizált szolgáltatási folyamatok
    • Minőségi ellátási körülmények

    "Sikerünket elsősorban annak köszönhetjük, hogy a szakmai és szolgáltatási színvonalban nem ismerünk kompromisszumot, stratégiánk kiemelten ügyfélorientált működésen alapul. Partnereink és pácienseink elégedettsége a legfontosabb számunkra, amelynek fenntartásához nélkülözhetetlen a magas szintű, minőségi ellátás biztosítása" - mondta Kiss András, a Budai Egészségközpont marketing és értékesítési igazgatója.

    Megbízható szakmai és technológiai háttér

    Egy magánegészségügyi intézményben a teljes körű, magas szintű szolgáltatásra garanciát nyújt a szakterületek széles skálája, az intézményben dolgozó szakemberek száma, illetve, ha nagy gyakorlattal, széles körű szaktudással rendelkező, neves orvosok biztosítják a minőséget. A szakmai képzések, továbbképzések és tanulmányutak során a szakemberek folyamatosan bővítik ismereteiket, és az így kialakult nemzetközi kapcsolatoknak köszönhetően nyomon követhetik az egyes szakterületekhez kapcsolódó legújabb tu­do­mányos eredményeket.
    A minőségi szolgáltatás nélkülözhetetlen eleme a magas szintű technológiai háttér: a legújabb eljárások, módszerek és világszínvonalú orvosi műszerpark használatával a vizsgálatok a lehető legpontosabban végezhetőek el. A professzionális berendezéseknek köszönhetően a vizsgálatok ideje lecsökken, a fájdalmas beavatkozások elviselhetőbbé válnak és a vizsgálati eredmények rövidebb idő alatt készülnek el. Nem elhanyagolható szempont, hogy az adott magánegészségügyi intézmény rendelkezik-e fekvőbeteg háttérrel, hiszen bizonyos kivizsgálások és beavatkozások csak fekvőbeteg ellátás keretein belül valósíthatók meg.

    Ügyfélszempontú szolgáltatási kultúra

    A magas színvonalú szolgáltatási kultúra érdekében a kiválasztás során az orvosok és a személyzet egyaránt több szempontnak kell, hogy megfeleljenek. A szaktudás és a professzionális teljesítmény mellett fontos szempont az intézmény által képviselt szervezeti kultúrába való beilleszkedési képesség.
    Az udvarias viselkedés, a türelem, az empátia, és a jó kommunikációs készség alapvető elvárás minden alkalmazottól, akiknek folyamatos továbbképzésére és tréningjére az intézménynek nagy hangsúlyt kell fektetnie. Az ügyfelek elégedettségének mérésével ellenőrizhető a szolgáltatás minősége, a beérkezett észrevételek alapján pedig a betegek igényeire szabható az ellátás.
    A vállalatok esetében az egészségügyi szolgáltatónak folyamatosan tájékoztatnia kell szerződéses partnereit az aktuális vizsgálatokról, a munkáltatót érintő törvényi kötelezettségekről, valamint a szezonális betegségekkel vagy járvánnyal kapcsolatos teendőkről. A humánpolitikai osztályok vagy megjelölt kapcsolattartók továbbá jó, ha rendszeresen írásbeli tájékoztatást kapnak az elvégzett foglalkozás-egészségügyi vizsgálatok eredményeiről, és az aktuális vizsgálatokról.

    Komplex informatikai és ügyfélkezelési rendszer

    A fejlett informatikai és ügyfélkezelési háttérnek, valamint a teljes körűen digitalizált dokumentáció- és adatkezelésnek - a bejelentkezéstől egészen az utókövetésig -, kiemelt szerepe van egy magánegészségügyi intézmény működésében, legyen szó a páciensek adataitól, a vizsgálati eredményekről, a szerződéses partnerekről, a jogosultságokról, vagy a számlázásról. A megfelelő ügyfélkezelési rendszer nagymértékben hozzájárul az intézményi folyamatok gördülékeny működéséhez, valamint a páciensek és vállalatok elégedettségéhez.
    Az időpont egyeztetésnek telefonon is megoldhatónak kell lennie, amelyhez egy bizonyos betegforgalom felett már önálló diszpécserszolgálat szükséges. A legújabb technológia ma már lehetővé teszi, hogy az egyeztetett időpontról a páciens a beszélgetés után közvetlenül, valamint a vizsgálat előtti napon sms-ben emlékeztető üzenetet kapjon.

    Standardizált szolgáltatási folyamatok

    A páciensek számára garanciát jelent, ha a szolgáltató szolgáltatásainak minden területét illetően rendelkezik a nemzetközi elvárásoknak is megfelelő minőségbiztosítási rendszerrel (ISO). Így objektív szempontok alapján mérhető, külső és belső független auditok által is ellenőrizhető, egységes - a vizsgálatot végző orvos személyétől független - szolgáltatási színvonal biztosítható a partnerek számára. A minőségirányítási rendszer kiegészülhet a betegellátásra vonatkozó, és annak standardjait meghatározó Magyar Egészségügyi Ellátási Standardok (MEES) szerinti tanúsítással is. Az egységes szolgáltatási folyamatok szabályozzák a bejelentkezést, a vizsgálatokat, a kezeléseket és diagnosztikát, ezek dokumentációját, valamint a betegjogokat, a panaszkezelést és az adatvédelmet. Hasznos, ha az intézményben saját minőségbiztosítási szakember felügyeli a folyamatokat, és a minőségbiztosítási rendszer gördülékeny működését.

    Minőségi ellátási körülmények

    A személyre szabott szolgáltatás az egészségügyi szolgáltatók esetében különösen nagy jelentőséggel bír: az eredményes kezelésekhez mindig fel kell mérni az egyéni igényeket, valamint a betegség feltárását és kezelését követően is figyelemmel kell kísérni a páciens életét. Emellett a rögzített árlista is biztosíthatja a partnerek számára, hogy a befizetett összegért mindenki ugyanazt az állandó, magas minőséget kapja. Garantálni kell minden vizsgálati eredmény bizalmas kezelését: a páciens beleegyezése nélkül személyes adatairól, leleteiről semmilyen formában nem adható mások számára felvilágosítás. A szűrővizsgálatok eredményeit az intézmény teljes diszkrécióban a megadott címre kell postáznia, a foglalkozás-egészségügyi vizsgálatok esetében pedig a munkaadóknak időben értesítést kell kapniuk munkavállalóik alkalmasságáról.

    A magas szintű ellátáshoz hozzátartozik az állandó rendelkezésre állás is: az egészségügyi szolgáltatónak egész napos nyitva tartással és 24 órás helyszíni sürgősségi ellátással kell biztosítania szerződött partnerei számára, hogy bármikor, bármilyen egészségügyi problémával felkereshessék. A diszkrét, elegáns környezet pedig lehetőséget ad arra, hogy a páciensek ne érezzék magukat betegnek, és megalapozza a bizalmat a páciens és az orvos között. A családias és nyugodt légkör, továbbá az olyan exkluzív szolgáltatások, mint a vezeték nélküli internet-elérhetőség garantálja a kényelmes várakozást. Az intézménynek tömegközlekedéssel és autóval is könnyen megközelíthetőnek kell lennie, valamint biztosítania kell a betegek számára a megfelelő számú parkolóhelyet.


    Forduljon szakembereinkhez!

    A tízszeres Superbrands-díjas Budai Egészségközpontban három helyszínen több mint 300 neves szakorvos magánrendelését keresheti fel mintegy 45 szakterületen. A személyre szabott ellátásról képzett, hosszú ideje együtt dolgozó szakembergárda gondoskodik. 22 év tapasztalatait és 400.000 ügyfelünk visszajelzéseit figyelembe véve folyamatosan azon dolgozunk, hogy a hozzánk fordulók számára igényeik és idejük tiszteletben tartásával a lehető leghatékonyabban szervezzük meg a gyógyító tevékenységet.

    Hírlevél feliratkozás - Budai Egészségközpont