2022-12-08 16:15 || 1.0.0
  • Szolgáltatásaink
  • Árlista
  • Kedvezmények
  • Magunkról
  • Kapcsolat
  • Karrier
  • Telefon: (+36) 1 489-52-00 | E-mail: info@bhc.hu

    Kötelezettségből versenyelőny

    Jelen cikk 2022.02.21. előtt készült.

    Utolsó módosítás dátuma: 2022-07-08

    Magyarországon a munkaadókat számos, a munkahelyi egészséggel kapcsolatos kötelezettség terheli. A legfontosabb és egyben legismertebb a foglalkozás-egészségügyi alkalmassági vizsgálat biztosítása minden munkavállaló számára. Azt már kevesebben tudják, hogy emellett elsősegélynyújtó tanfolyamok biztosítása, a munkatársak pszichés terhelésének felmérése, a munkahelyi kockázatértékelés és kémiai kockázatbecslés megszervezése is a munkáltatók feladata. Kiss Andrással, a Budai Egészségközpont marketing és értékesítési igazgatójával beszélgettünk arról, vajon e kötelezettségek milyen lehetőséget teremtenek a vállalatok számára, hogy a valóban egészséges munkahelyi környezet kialakításával növeljék a munkavállalói elégedettséget és ezzel a versenyképességet is.

    Miképpen lehet a kötelező egészségügy szolgáltatásokat a humánpolitikai célok szolgálatába állítani?

    Egy cégvezető akkor jár el helyesen, ha ezeket a kötelezettségeket valójában lehetőségnek tekinti. Célszerű abból kiindulni, hogy ha már úgyis áldozni kell erre, akkor legalább legyen értelme - természetesen ezt a szempontot már a szolgáltató partner kiválasztásánál is figyelembe kell venni. Mérlegelni kell, hogy az egészségügyi szolgáltató tevékenységével valóban hozzájárul-e a munkavállalók egészségének megőrzéséhez, segíti-e a humánpolitika munkáját, együttműködik-e abban, hogy csökkenjen a betegállományban töltött idő, stb. Aki hosszú távon gondolkodik, annak a költségszempontok mellett ezeket a szempontokat is hasznos figyelembe vennie.

    A Budai Egészségközpont miért jó választás a cégvezetők számára?

    A Budai Egészségközpont számára a minőségi ellátásra való törekvés mindenekelőtt egy szemléletet jelent: meggyőződésünk, hogy munkánk akkor lehet sikeres, ha partnereink egyedi igényeinek és szükségleteinek messzemenő figyelembevételével végezzük. Rendszeresen mérjük és értékeljük partnereink elégedettségét, a visszajelzéseket pedig nemcsak a panaszkezelés, hanem a termékfejlesztés során is figyelembe vesszük.
    Az ügyfelek és a piac igényeit tartottuk szem előtt akkor is, amikor nemrégiben több szintűvé tettük foglalkozás-egészségügyi szolgáltatásunkat: a korábbi standard foglalkozás-egészségügyi csomag mellett bevezettünk egy alap, valamint egy emelt szintű csomagot is. Így két irányban bővítettük célcsoportunkat: azok számára is kínálunk megoldást, akik kizárólag a törvényi előírásoknak szeretnének megfelelni, de azon vállalatok is megtalálják a számukra legmegfelelőbb szolgáltatást, amelyek minden egészséggel kapcsolatos kötelezettséget egy minőségi partneren keresztül kívánnak megoldani.
    Utóbbi, azaz az emelt szintű csomagunk igazi prémium szolgáltatás, amit elsősorban a munkavállalók kényelmét szem előtt tartva állítottunk össze: a vizsgálatokra személyesen egyeztetetünk velük időpontot, melyet igyekszünk percre pontosan betartani, a vizsgálatok során ingyenes parkolót, valamint zárható öltözőt, zuhanyzási lehetőséget biztosítunk. A humánpolitika terheit a minimálisra csökkentjük: időben értesítést küldünk a vizsgálatokról, melyekről havi és negyedéves statisztikákat, riportokat készítünk, eleget teszünk az előírt bejelentési és adminisztrációs kötelezettségeknek, összeállítjuk az egészségügyi dokumentációkat az ellenőrző hatóságok felé.

    Milyen egyéb szolgáltatásokat nyújtanak vállalatok számára?

    Valójában minden magánszemélyeknek nyújtott szolgáltatásunk elérhető szerződött partnereink munkavállalói számára is. Attól függően, hogy az adott cégvezetés mennyit áldoz munkavállalói egészségére, átfogó szűrővizsgálati programunkat éppúgy ajánlhatjuk, mint a korlátlan járóbeteg ellátást biztosító átalánydíjas csomagjainkat, sőt, igény esetén olyan extra szolgáltatásokat is biztosítani tudunk, mint a gyógytorna, a pszichoterápia, a 24-órás helyszíni sürgősségi ellátás, vagy ambuláns műtétek elvégzése.
    Összes vállalati termékünkről elmondható, hogy olyan vállalatoknak nyújtanak segítséget, amelyek a munkavállalóik egészségére, mint a versenyképesség növelésének kulcsfontosságú tényezőjére tekintenek. Meggyőződésem, hogy ebben megbízható partnerei vagyunk minden hosszútávra tervező cégvezetőnek.
    Forrás: hrportal.hu


    Forduljon szakembereinkhez!

    A tízszeres Superbrands-díjas Budai Egészségközpontban három helyszínen több mint 300 neves szakorvos magánrendelését keresheti fel mintegy 45 szakterületen. A személyre szabott ellátásról képzett, hosszú ideje együtt dolgozó szakembergárda gondoskodik. 22 év tapasztalatait és 400.000 ügyfelünk visszajelzéseit figyelembe véve folyamatosan azon dolgozunk, hogy a hozzánk fordulók számára igényeik és idejük tiszteletben tartásával a lehető leghatékonyabban szervezzük meg a gyógyító tevékenységet.

    Hírlevél feliratkozás - Budai Egészségközpont