• Szolgáltatásaink
  • Árlista
  • Magunkról
  • Kapcsolat
  • Karrier
  • Telefon: (+36) 1 489-5200 | E-mail: info@bhc.hu
    language enmagyar

    Augusztusi sajtómegjelenéseink

    Kiss András, a Budai Egészségközpont marketing és értékesítési igazgatója 2018. augusztusában több online magazinnak is nyilatkozott a magánegészségügy és az egészségbiztosítók fejlődéséről. Ezekből válogattunk.

    A Budai Egészségközpontról

    Kiss András a KKV magazinnak elmondta, hogy évről évre nő partnereink száma, ma már több mint 280 szerződött cégünk van, jellemzően közép- és nagyvállalatok, főként multinacionális cégek. Továbbá kiemelte, hogy a Budai Egészségközpont vállalati ügyfelei leginkább az informatikai, a gyógyszeripari, valamint a banki és pénzügyi szektorokból érkeznek.

    kiss-andras-sajto
    Kiss András

    A magánegészségügyről

    Weborvos.hu-nak arról beszélt Kiss András, hogy csak egy, társadalmi közmegegyezésen alapuló, hosszú távú nemzeti egészségügyi stratégia részeként képzelhető el a magánegészségügy, majd hozzátette, hogy nem cél az állami ellátás leépítése. Továbbá leszögezte, hogy a 3-400 milliárdosra taksálható magánegészségügyi piac nagyon heterogén, 15-20 nagy szereplője van, ők adják az árbevétel 10-15 százalékát, a fennmaradó részen több ezer praxis, mikro szolgáltató, lakásrendelő osztozik – kétharmada a fehér, egyharmada a szürke zónába tartozik gazdaságilag. Azt is kiemelte, hogy a Budai Egészségközpontnak két számjegyű az éves árbevétel növekedése, s tetten érhető a kereslet növekedése az állami ellátás gondjai miatt. Azt is megemlítette, hogy a piac tisztulása és további koncentrációja kívánatos társadalmi szempontból is. Arról is beszélt, hogy a Budai Egészségközpont sikerének egyik kulcsa, hogy valós népegészségügyi kihívásra ad választ, s hogy a profit magas hányadát HR-programokra fordítja.

    A biztosítási piacról

    biztositasiszemle.hu-nak pedig elmondta, hogy az elmúlt években több olyan változás is történt, amely kedvező volt a fejlődésre: egyrészt 2012 elejétől teljesen váratlan módon megnyílt annak a lehetősége, hogy a munkaadók adómentes juttatásként magán-egészségügyi biztosítást vegyenek a dolgozóiknak. „Kellett néhány év, mire a biztosítók kialakították a termékeiket és a nagyobb cégek is rákaptak a lehetőségre, de az áttörés megtörtént, és a munkavállalók megszerzésének, illetve megtartásának fontos eszköze lett a biztosítás” – szögezte le Kiss András, a Budai Egészségközpont marketing és értékesítési igazgatója.