• Szolgáltatásaink
  • Árlista
  • Magunkról
  • Kapcsolat
  • Karrier
  • Telefon: (+36) 1 489-5200 | E-mail: info@bhc.hu
    language enmagyar

    Váci úti rendelő: az első hetek tapasztalatai

    Július 8-án megnyitottuk legújabb, egyben első pesti rendelőnket a XIII. kerület, Váci út 135-139. sz. alatt. Az első hetek tapasztalatairól kérdeztük dr. Nagy-László Nóra orvosigazgatót, Árva Krisztina vezető asszisztenst, Végh Réka recepcióvezetőt és Völgyi Vera ellátásszervezőt.

    Mit kell tudni a Váci úti rendelőegységről?

    Dr. Nagy-László Nóra orvosigazgató: „A csaknem 2000 m2-es Váci úti rendelőkomplexumunk a BSR Center irodaház 2. emeletén helyezkedik el. A széles körű járóbeteg rendelések reggeltől estig zajlanak, már minden rendelőben megkezdtük a rendelést. Ide csoportosítottuk át több ezer OTP-s ügyfelünk foglalkozás-egészségügyi ellátását is, illetve a nyitás óta volt már néhány menedzserszűrő napunk is. Kihangsúlyoznám, hogy a bővülés miatt rengeteg új munkavállalóval és nagyon nagyszámú új közreműködővel szerződtünk, illetve lényeges, hogy a többi telephelyünkön rendelő orvosok közül is elég sokan kiterjesztették rendelésüket a Váci útra. A nyitás után folyamatosan bővülnek a szakrendelések, egyre több szakma fogja képviselteti magát a Váci úton is.”

    BHC-02

    Mi a benyomása az új rendelőkomplexumról?

    Dr. Nagy-László Nóra orvosigazgató: „Büszkén mondhatom, hogy tágas rendelőkkel, váróterekkel, illetve igényes, korszerű eszközparkkal várjuk az ügyfeleket. Minden nagyobb részleget (menedzserszűrések és szakrendelések, foglalkozás-egészségügy, radiológia) sajátos színvilágú enteriőr jellemez, ami nagyon elegánssá teszi a rendelőegységet.”

    Végh Réka recepcióvezető: „Praktikusnak tartom, hogy bármerre megy a páciens, minden nagyobb részlegen rendelkezésére áll recepció, ahol tudnak neki segíteni. Örülök, hogy a recepciók kényelmes és előnyös kialakításúak lettek, ami biztosítja a folyamatos és gyors betegellátást.”

    Árva Krisztina vezető asszisztens: „Örömmel fogadtam, hogy a Váci úti rendelő ilyen modern dizájn-t kapott. Szerintem a pácienseket és a kollégákat is lenyűgözik a látványos megvilágítású terek. Jó itt dolgozni!”

    Völgyi Vera ellátásszervező: „Csatlakozom az előttem szólókhoz, én is azt tapasztaltam, amikor az orvoskollégákkal bejártuk az új telephelyet, hogy mindenkinek nagyon tetszett!”

    Hogyan teltek a nyitás előtti napok?

    Dr. Nagy-László Nóra orvosigazgató: „Egy hosszadalmas és részletes tervezés előzte meg a nyitást, de nagyon izgalmas volt ez a folyamat. Arra törekedtünk, hogy minden rendben legyen, igazi csapatmunka volt!”

    Végh Réka recepcióvezető: „Tekintettel arra, hogy az eddigi telephelyeinktől eltérően a Váci úti rendelőkomplexum egy irodaházban van, ezért másfajta betegutak kialakítására volt szükség: például a földszinti, irodaházi recepción is kialakítottunk egy munkaállomást a pácienseink fogadására, így a belépő ügyfelet azonnal a BEK kollégája tudja fogadni és tovább irányítani. Sok új recepciós kollégával bővültünk, a betanításukra rengeteg időt és energiát szántunk. A nyitás előtti napokban teszteltük a folyamatokat, a behívást, betegkoordinálást, szorosan együttműködve az asszisztenciával, ellátásszervezéssel és IT-s kollégákkal.”

    Árva Krisztina vezető asszisztens: „Mivel sok rendelő van a Váci úton, nagy feladat volt a berendezésük, fogyóanyagokkal történő feltöltésük stb., de élveztük ezt a munkát!”

    Milyen volt az első nap és az első páciens érkezése?

    vaci-uti-rendelo-elso-tapasztalatok-01

    Dr. Nagy-László Nóra orvosigazgató: „Az első ügyfél érkezésére nagyon készültünk: virágcsokorral köszöntöttük a hölgyet, aki egyébként az OTP munkatársa és nagyon örült, hogy ő lett az első páciensünk az új rendelőnkben. Az első napon 60 ügyfelet fogadtunk, az ellátás gördülékenyen zajlott, így este boldogan fejeztük be a napot.”

    Milyen visszajelzések érkeztek az ügyfelektől, kollégáktól a Váci úti rendelővel kapcsolatban?

    Dr. Nagy-László Nóra orvosigazgató: „Az a benyomásom, hogy a páciensek örülnek, hogy most már a pesti oldalon is elérhetőek vagyunk, ráadásul sokféle szakrendeléssel és ilyen igényes, új környezetben. A kollégáktól azt a visszajelzést kaptam, hogy szeretik, hogy ebben az új munkakörnyezetben is minden adott a minőségi munkavégzéshez, jó a hangulat, közösen építjük a folyamatokat. Igaz, hogy sok mindenben egymásra vagyunk utalva, de azt tapasztalom, hogy nagyon segítőkészek egymással a kollégák. Örülünk, hogy itt lehetünk és a folyamatos kihívások mellett összetartó a csapat. Célunk, hogy ne csak az ügyfelek, hanem a dolgozók és közreműködők is nagyon jól érezzék itt magukat.”