• Szolgáltatásaink
  • Árlista
  • Magunkról
  • Kapcsolat
  • Karrier
  • Telefon: (+36) 1 489-52-00 | E-mail: info@bhc.hu
    Cikkek
    2022-es cikkek
    2021-es cikkek
    2020-as cikkek
    2019-es cikkek
    2018-as cikkek
    2017-es cikkek
    2016-os cikkek
    2015-ös cikkek
    2014-es cikkek
    2013-as cikkek
    2012-es cikkek
    2011-es cikkek
    2010-es cikkek
    2009-es cikkek

    Nálunk valóban számít az ügyfél véleménye - beszélgetés Kiss András marketing és értékesítés igazgatóval

    A közelmúltban köszöntöttük 350 000. páciensünket. Az idén 21. éve működő intézményünk teljes körű járóbeteg szakellátást nyújt magánszemélyek és vállalati dolgozók számára, és folyamatosan fejlesztünk annak érdekében, hogy a páciensek a lehető legmagasabb színtű szakellátásban részesüljenek, valamint, hogy az Egészségközpont nemzetközi viszonylatban is élen járó intézménnyé váljon.

    „21 év alatt rengeteg tapasztalatot gyűjtöttünk arról, hogy milyen módon lehet a páciensek érdekeit központba helyező egészségügyi szolgáltatást nyújtani. Nálunk ez nem csak szlogen, döntő fontosságúnak tartjuk, hogy minél több visszajelzést kapjunk ügyfeleinktől a szolgáltatásainkkal kapcsolatban. Úgy gondoljuk, hogy a legfőbb szempont a bizalom, ugyanis, ha a gyógyításról van szó, mindenki a lehető legjobb kezek közt szeretné tudni magát. Ezért intézményünkben a magas szakmai színvonal alapelvárás, hitelesek pedig csak akkor leszünk, ha valóban ezt is tapasztalja az, aki hozzánk fordul. Sikereink mögött egy több mint hatszáz fős csapat munkája áll. Az asszisztensektől kezdve a szakorvosokon át egészen a felsővezetőkig, mindenki lelkiismerettel, alázattal és szakértelemmel végzi munkáját” – mondta Kiss András, intézetünk marketing és értékesítési igazgatója.

    Nálunk valóban számít az ügyfél véleménye

    A visszajelzések alapján az elégedettséghez a szakmaiságon kívül olyan tényezők is hozzájárulnak, mint a várakozási idő tiszteletben tartása, a kollégák udvariassága, vagy az online időpontfoglalási lehetőség. Fontos az is, hogy a Budai Egészségközpontban minden egy helyen megtalálható: nemcsak 45 szakterület 300 orvosa, de a legfontosabb diagnosztikai vizsgálatok is házon belül elérhetők.

    „Szakmai és infrastrukturális téren, valamint digitalizációban jelentős fejlesztések várhatók a közeljövőben. Hamarosan elindul vadonatúj kórházunk építése a Királyhágó utcai telephelyünkön, mellyel mind az ellátások, mind az orvostechnológia minőségét tekintve egyértelműen a világszínvonalat célozzuk meg. Célunk egy olyan jövőkép megvalósítása, amelyben a Budai Egészségközpont – úgyis, mint az Országos Gerincgyógyászati Központ üzemeltetője – nemcsak hazánkban, hanem nemzetközi viszonylatban is élen járó intézménnyé váljon” – tette hozzá Kiss András.

    Érdekesnek találta az olvasottakat? Iratkozzon fel hírlevelünkre és értesüljön első kézből kedvezményes szolgáltatásainkról, híreinkről, prevenciós tanácsainkról!

    Helló Nyár! Helló Egészség!

    20% kedvezménnyel vegye igénybe nyári egészségkampányunk számos szakorvosi vizsgálatát Nagy Jenő utcai vagy Váci úti rendelőnkben!