• Szolgáltatásaink
  • Árlista
  • Magunkról
  • Kapcsolat
  • Karrier
  • Telefon: (+36) 1 489-52-00 | E-mail: info@bhc.hu
    Cikkek
    2022-es cikkek
    2021-es cikkek
    2020-as cikkek
    2019-es cikkek
    2018-as cikkek
    2017-es cikkek
    2016-os cikkek
    2015-ös cikkek
    2014-es cikkek
    2013-as cikkek
    2012-es cikkek
    2011-es cikkek
    2010-es cikkek
    2009-es cikkek

    200.000. ügyfelünket köszöntöttük

    Ebből az alkalomból Kiss András marketing és értékesítési igazgatóval beszélgettünk.

    OGK-portre-051

    200.000 regisztrált ügyfél, 4.8 pontos átlag az 5 pontos elégedettségi skálán. Minek köszönhetők a Budai Egészségközpont sikerei?

    A siker nyilván több tényezős, de ha egy dolgot kellene kiemelnem, akkor az ügyfélközpontúság lenne az: 16 év alatt rengeteg tapasztalatot gyűjtöttünk arról, hogy milyen módon lehet páciensközpontú egészségügyi szolgáltatást nyújtani. Nálunk ez nem csak szlogen, döntő fontosságúnak tartjuk, hogy minél több visszajelzést kapjunk ügyfeleinktől a szolgáltatásainkkal kapcsolatban. Nagy gondot fordítunk az elégedettségmérésekre, és ezek alapján mindig készek vagyunk fejleszteni folyamatainkat. 

    Szeretném hangsúlyozni, hogy a sikereink mögött egy több száz emberből álló csapat munkája áll. Az asszisztensektől kezdve a szakorvosokon át egészen felsővezetőkig, mindenki lelkiismerettel, alázattal és szakértelemmel végzi munkáját.

     

    Milyen szempontok alapján választják Önöket a páciensek?

    A legfőbb szempont a bizalom: ha az egészségről van szó, mindenki a lehető legjobb kezek közt szeretné tudni magát, ezért a magas szakmai színvonal alapelvárás. Ezt nem elég hirdetni magunkról, hitelesek csak akkor leszünk, ha valóban ezt is tapasztalja, aki hozzánk fordul. A pozitív tapasztalatokat pedig továbbadják az ügyfelek, ezért nekünk a legjobb értékesítőink a saját pácienseink: új ügyfeleink fele családtagjai, ismerősei ajánlására jön el hozzánk.

    A visszajelzések alapján az elégedettséghez a szakmaiságon kívül olyan tényezők járulnak hozzá, mint a kollégák udavriassága, a várakozási idő vagy  - különösen a fiatalabbak körében – az online időpont foglalási lehetőség. Fontos az is, hogy a Budai Egészségközpontban minden egy helyen megtalálható: nálunk nemcsak 40 szakterület 150 orvosa, de minden szükséges diagnosztikai vizsgálat is házon belül elérhető.
     

    Terveznek az idei évben további fejlesztéseket?

    Nem állunk meg a fejlődésben, a közeljövőben jelentősen bővítjük kapacitásainkat: a nyár folyamán a Királyhágó utcában egy új, a legmodernebb diagnosztikai berendezésekkel felszerelt prevenciós központot nyitunk, ahol nemcsak meglévő, népszerű szűrővizsgálati csomagjainkat tesszük még több ügyfél számára elérhetővé, hanem új, a hazai piacon innovatív szűrővizsgálati termékekkel is előrukkolunk.

    A Graphisoft Parkkal kötött hosszútávú együttműködésünk keretében pedig az ott dolgozó több ezer munkavállaló egészségügyi ellátását fogjuk a jelenleginél szélesebb körben biztosítani.